رهای عشق

اینجا رادیو دل است صدای مرا از عمق قلبم می شنوید

زدم فرياد خدايا اين
چه رسميست يكى
                         را دوست دارم پيش
                         من نيست يكى را
                                                 دوست دارم قد دنيا
                                                  ولى او از دل من با

                                                                    خبر نيست چگونه
                                                                     زدم فرياد خدايا اين

                                                                                               من در اين گرداب مانم
                                                                                               كه يار من زه من

                                                                                                                               دور است جانم دراين
                                                                                                                               مأوا كه نامش دنيا

                                                                                                                               است چگونه اى خدا
                                                                                                                                 زنده
بمانم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در جمعه 9 فروردين 1392برچسب:,ساعت21:33توسط sahar | |